Pages

3.06.2011

Pirmasis post'as

Sveiki,
štai Aš ir vėl pradedu blogą. Tai jau mano antrasis bandymas blogspote. Mano vardas Patricija, virtualiojoje erdvėje Aš - Poppy. Man 16 metų, esu pašėlusi dėl mados, dizaino, grožio. Kodėl? Todėl, kad man malonu. Šiaip jau seniai esu padėjus ant visko ir tokiu dalyku kaip mokykla, tėvai, apkalbos ir apskritai Lietuva nebesidomiu. Įstojau į Coulsdon College ir nuo 2011 rugsėjo planuoju ten studijuoti tekstilės dizainą ir fotografiją. Taigi, gyvensiu savo svajonių mieste - Londone. Ten turiu 4 žiauriai mylimus žmogučius su kuriais gyvensiu. Visi klausia manęs, kaip man negaila palikti čia viską: namus, mamą, tėtį, draugus. Atsakysiu trumpai: kai turiu svajonę, jos siekiu bet kokiomis priemonėmis.                                                                                        

No comments:

Post a Comment